Jag en kortmakare? Ja så kan det tyckas...

Ja det senaste har det ju mest blivit kort gjorda men innerst inne i min själ är jag ändå scrappare. Har bara inte fått inspiration av mina foton det senaste så det har blivit kort istället.
I lördags var jag på Gråboträffen som butik. Men jag var tvungen att åka hem mitt på dagen för att stänga butiken här i Alingsås så det blev en lite hattig dag. Men ett kort fick jag gjort som blev nästan klart i alla fall. Stort tack till dig Lisa som guidade fram mig i min förvirring hahaha. Kortet gjorde jag klart på Alingsåsträffen i söndags. Klicka på bilden för att se den större!



På söndagsträffen gjorde jag inte så jättemycket mer eftersom jag hade en massa att packa upp i butiken innan jag kunde börja med något. Men dessa två kort blev det i alla fall:

 


Kommentarer
Postat av: Lisa Nilsson (lisamattias)

Åh, det blev ju jättefint!! Snyggt med det bruna runt om!! Vi var nog väldigt trötta bägge två i lördags kväll, men kul var det!

Du har ju gjort jättefina kort här innan i bloggen också, fast jag inte har sett det... Men nu ska jag kolla in här varje dag, så du får uppdatera lite oftare... *ler*

Kraaaam från Lisa

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Fina kort Sanna!
Kul att ha dig med på träffen, alltid lika trevligt. Hoppas du vill komma nästa gång också :)
Kram Eva

2007-10-25 @ 15:14:37
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Camilla

Härliga kort, det med granen är otroligt fint!
Jag har angett min mailadress här, vet inte om du kan se den?
Jag skickar ett mail därifrån också i morgon.
Ha en skön helg!!

*kram*

2007-10-26 @ 21:33:18
URL: http://camilla-camomills.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback