Nytt format på kort!

Oj va kul det var att göra småååå kort i storlek 4"x4". Började förra helgen när jag var i väg i GBG på Scrappening. Btw TACK Malin, Malin och Elisabeth för en lika superrolig helg som vanligt!!! Var ju mitt 4:e Scrappening så det börjar ju bli en vana! Stort tack även till mina bordskompisar och alla andra trevliga scrappare som var där. Anna, sötaste vännen, vi saknade dig sååååå, men det vet du ju redan! Nästa år får ni helt enkelt planera bättre *ler*.

Ja tillbaka till korten! Jag fprtsatte med det lilla trevliga formatet även hemma så sammanlagt har det nu blivit 16 st! Ja några är ju likadan men 10 olika har det i alla fall blivit. Gjorde även ett stort kort och tre lo:s på Scrappening men dom har jag inte scannat ännu. Så dom får ni vänta lite till på.
Här är i alla fall de små korten:

       

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesöta kort vännen!
Jag saknade er också ska du veta.

Höstkramen Anna

Postat av: Lisa Nilsson

Så små söta kort!! Samma storlek som jag demade på mässan. Lite nyfiken på om det finns kuvert till dessa små?

Ha det så gott!

Kram från Lisa

2007-11-05 @ 16:24:10
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Pia

Oj vad du är duktig (fast det visste du redan ;)

Jättefina kort du har gjort, älskar dem.

God Jul

Pia

2007-12-23 @ 09:58:15
URL: http://piaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback