Vart på scrapträff!

Den 14/4 var jag på scrapträff på Orust. Det var verkligen jättekul att komma iväg igen. Det var ett tag sedan sist (om man inte räknar med våra Alingsåsträffar). Stort TACK till Karin och Sofia som fixade det så bra och stort TACK till alla sponsorer som hade skänkt priser och välkomstgåvor! Stort TACK även till alla glada scrappare som gjorde dagen så rolig och full av inspiration!

Ja som vanligt så hörde jag ju inte till dom som fick mest gjort (har aldrig försökt heller iofs) *ler*
Men två kort och två layouter blev det i alla fall:


   

Kommentarer
Postat av: Anna

Men kolla hon har scrappat!!!!! hihihi nu är jag allt elak. :O)
Gillar layouten på dig, du till och med tittar på fotot ju.

Kramen Anna

Postat av: Aase/ängel60

Hej vad kul att du också hinner med....!!?? Ser verkligen fram emot att ses i Alingsås om en vecka.... Vad ska jag packa? Har ingen koll! Första gången! Men såååååååå kul. kram Aase/ängel60

2007-04-27 @ 21:24:09
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Annelie Maddock

Jattefina grejjer, som alltid. Kollar in Dina alster med jamna mellanrum o blir alltid lika imponerad!

Halsningar fran Nya Zeeland

2007-05-03 @ 11:12:41
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: Marie

TAck själv för en riktigt urtrevlig träff!!!

2007-07-21 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback