Min kusin har blivit pappa!

Wow! Nu är mitt första kusinbarn fött!!! Känns lite konstigt faktiskt för jag var 12 år när min kusin föddes. Det var min allra första kusin och nu är han pappa! Antingen måste han ju vara en vääääääldigt ung pappa elelr också är det jag som är gammal... Hmmmm om jag är 29(+) *ler* och jag var 12 när han föddes betyder det väl att han måste vara 17 år, eller? *ler* Märks det att jag har åldersnojja? Tror att jag är på väg in i en ålderskris...

Jaja, nu har jag i alla fall en anledning att scrappa. Jag måste ju göra ett gratulationskort. Ja sen är det ju snart lite födelsedagar, så kort ska här göras. Men då är frågan, borde jag städa mina scraphyllor först? Skulle ju vara en bra idé för då hittar jag ju mina scrapsaker, men å andra sidan så vad gör det om jag får leta lite då? *asg*

Tidigare idag var jag iväg till gardinaffären och köpte panellängder som det var halva priset på. I förra veckan köpte jag längder till köket men det blev så tomt utan kappa så därför panelisarna. Dom ska få bli släta kappor. Måste bara kolla så färgen blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback