vecka 5

I helgen var jag i Stockholm och scrappade i dagarna tre! Det var lika roligt som det varit dom andra fem åren! Så kul att träffa er tjejer! Som väntat blev det mycket stillasittande så jag hade sett till att få bra med steg på räknaren i början på veckan. Så tack vare det och en del knatande på Kungsholmen på söndag morgon lyckades jag komma upp i 70386 steg under veckan. Det är jag väldigt nöjd med. Eftersom jag inte var hemma blev det ingen vägning denna vecka. Tränade step på tisdagen och Aerobics på torsdagen.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Sanna!



Inte dåligt att få ihop så många steg, trots resan till Stockholm! Jag är helt klart imponerad!



Vi hörs,

Kicki

2009-02-11 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0