Härlig vinterlördag.

Idag har det varit en riktigt härlig vinterlördag här. Vi har lite snö som ligger och solen har skinit hela dagen. Imorse fick jag skjuts till VV och sen gick jag hem i solskenet. Passade på och ta en liten omväg runt reningsverket. Stegis stod på lite drygt 8000 när jag kom hem. På VV visade vågen på -1,0 kg (bara 0,4 kg kvar av julkilona)  så jag var nöjd. Skönt att det börjar röra på sig nu. Belönade mig själv med ett par nya jeans från Lindex där jag hade 25% rabatt på en vara. Mina gamla jeans börjar på att vara lite stora. Passar bara bra när dom är nytvättade nu. DET är jättekul förståss!
Ikväll ska vi se på melodifestivalen. Få se om det är lika bra som förra lördagen. Då tyckte jag att de allra flesta var bra men jag gillade Emilias låt bäst.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0