Seg vecka!

Kanske är det väderväxlingen som gjort det, vad vet jag . Men denna veckan har varit sååå seg. Gåendet känns motigt och vikten står stilla. Känner att motivationen dalar lite. Skulle behöva peppa mig på något sätt. Någon som har några bra tips? Jag vet ju att det går upp och ner men det är inte kul ändå.
Jag har i alla fall klarat min utmaning hittills denna veckan. Men både igår och idag har jag fått ta en extra kvällspromenad för att komma över 10000 steg. Har skällt lite på mig själv och sagt åt mig själv att jag måste rycka upp mig! Jag har ju för sjutton bestämt mig!!! Jaja det vänder väl snart hoppas jag. På lördag ska jag gå och väga mig igen och hoppas att jag i alla fall inte gått upp ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Så är det ibland, är inne i samma nu!
Dygnet har för få timmar och man hinner inte med.
När svärmor åkt och jag sansat mig kan vi för¨söka ta nån kvällspromenad ihop så vi sporrar varandra!
Åh även om det skulle vara + på vågen en gång så kommer det säkert ett minus nästa i så fall.
Tänk sommar, sol ,nya kläder!

2008-05-15 @ 06:12:04
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se
Postat av: Maria

Jag tycker att du är fantastiskt duktig. Du har mycket att göra och ändå prioriterar du din hälsa. BRAVO!! Synd att jag inte fick se dina -kilon i tisdags:) Kommer snart tillbaka.
Kram!

2008-05-15 @ 19:08:43
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: Monica O

Pep på dig igen Sanna, jag känner precis likadant just nu. Så vi tar ett tag igen så ska vi se att det går bra.
Kram Monica

2008-05-18 @ 14:24:19
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Karin

Hej vännen! Känns lite motigt här med just nu..framför allt pga mina dumma dumma onda vader/benhinnor som hindrar mig att promenera som jag vill :-( Vi får hoppas att den här veckan känns roligare för oss båda!! För att ta en klyscha så heter det ju "efter regn kommer solsken"

Nu är det bara några veckor kvar tills vi ses! :)
kraaaaaaaaaaaaaaaam /Karin

2008-05-19 @ 10:37:03
URL: http://qurin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0