Tagit paus!

Ja som ni säkert märkt om ni tittat hit det senaste så har jag inte skrivit på länge. Jag har tagit lite paus! Kände att det blev ett stressmoment att ha VV och stegutmaning att tänka på nu mitt i julruschen. Det är första julen för oss i nya butiken och det är verkligen fullt upp! Jag hinner inte mycket annat än jobba och vara med familjen. Julklapparna är inköpta och imorgon ska maken julhandla. Jag jobbar sista dagen innan några välförtjänta dagars ledighet.

Nästa år tar jag nya tag med vikten igen. Jag är ändå nöjd med vad jag åstadkommit detta år. 12 kg mindre Sanna är inte fy skam. Men jag ska åka på solsemester med sonen och min syster med familj i slutet på mars och till dess ska det fler kilon bort!

Må så gott allihop och GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!!
KramSanna

Kommentarer
Postat av: Maria

En STOOOOR julkram till dig och hela familjen.

Jag har jobbat hela december och har inte tagit mig tid att åka till stan - Alingsås.

Januari blir nog lite lugnare och då ses vi får jag hoppas.

Ha en riktigt mysig, skön och lugn julhelg.

GOD JUL!

KraMaria

2008-12-23 @ 09:53:25
URL: http://http://kramaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0