Så var man igång!

Stegräknaren är inköpt och i lördags var jag och vägde in mig på Viktväktarna. Fy va hemskt det var att väga sig så där inför någon annan. Vet ju iofs det sen innan eftersom det inte är första gången jag är med. Men denna gången har jag bestämt mig. Jag ska ner! Ja sen blir det ju både lättare och roligare att väga sig nästa gång för det kan väl ändå inte bli värre än invägningen :)
Inte så bra att börja på en lördag egentligen och speciellt inte när det är mässa och en massa annat roligt inplanerat. Så jag började på allvar först igår och det går jättebra.
Tyvärr har jag inte kommit upp i så mycket steg på stegräknaren eftersom jag har fullt upp på¨jobbet. Hann inte ha rast och jobbade dessutom över i 3 timmar. Men imorgon hoppas jag på att hinna gå en sväng på rasten och sen kanske en till sväng på kvällen. På söndag blir det långpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0