Första veckan avklarad!

Idag var jag och vägde mig för första gången sedan invägningen (för en vecka sedan)och det blev -0,9. Helt ok tycker jag även fast jag hade hoppats på lite till. Men jag började ju först i måndags efter att ha kalasat på restaurangmat både lördag och söndag (mässhelg). På lördagen blev det både vin och efterrätt så jag misstänker att jag hade vägt ännu mer om jag hade vägt in mig på måndagen istället hihí.

I kväll ska jag, min mamma och min äldsta dotter gå på musikal. Det är Alingsås musikteatersällskap som sätter upp A Chorus Line. Detta är en födelsedagspresent från oss till lilla mor.
Jag och dottern var och såg AMTS förra året när dom gjorde A little shop of horror och det var jättebra.

När jag kommer hem ska jag äta min choklad för veckans sparade points! Mmmmm!

Ha en härlig lördagkväll!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gött
mos vännen! Ett minus är alltid ett minus oavsett hur litet det är. Kom detta ihåg!!

Vårkramen Anna

2008-04-06 @ 12:24:59
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Lina T

härligt Sanna! Grattis till minuset! o kom ihåg som anna skriver, ett minus är alltid ett minus
tänk 9 hg margarin, det är ju en hel del :)
kram!

2008-04-07 @ 16:23:51
URL: http://ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0