Ny vecka!

Ja så var förra veckan avklarad. Som jag skrev i förra inlägget kändes det segt  och trögt förra veckan.
Men trots det kom jag upp i över 80000 steg och i lördags på VV hade jag gått ner -0,8 kg! Kändes såååå bra. Totalt är det nu -6,4 kg och jag fick min andra stjärna.

Jag fortsätter med mina morgonpromenader. Det är så skönt att starta morgonen aktivt och så skönt att komma hem och inte ha en stegräknare som bara står på 5000 och veta att man har 5000 steg kvar. För jag fortsätter med min utmaning. Nu har jag kommit upp i 10000 stegs nivån.
Eftersom jag är realist vet jag att jag inte kommer att hinna gå 10000 steg om dagen VARJE dag så jag sätter utmaningen till att jag ska gå 70000 steg i veckan och då ska det vara minst 10000 steg minst 5 av dagarna. Just nu flyter det på så det är inga problem men jag vet ju att det går upp och ner hela tiden.

I helgen konfirmerades äldsta dottern så det blev en del gottigt men jag höll det måttligt och har gått en massa promenader så det är nog ingen större fara tror jag. Men vi får se på lördag vad vågen visar.
Ha det gott alla och snart blir det varmare väder igen - jag längtar!
Kram till er alla som stöttar och peppar! Tur vi har varann!

Kommentarer
Postat av: Lina T

fatta! 6,4 kg är jättemycket ju! Så himla roligt Sanna! Kämpa på o grattis till minskningen så här långt!

2008-05-20 @ 20:56:24
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Anna

Gud vad du är duktig!

Sommarkramen Anna

2008-05-22 @ 06:27:29
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0