Nyckelring!!!

Idag var jag på VV och vägde mig. Hade gått ner 1,4 kg sen sist jag var där. Jag fick min nyckelring vilket innebär att jag gått ner 10% av startvikten. Det var vääääldigt nära att jag fick den redan förra gången men det fattades några ynka hekton då. Det känns som en toppenbra början på min semester att jag nu nått ner till detta första delmål. Jag hade dessutom satt som en egen utmaning att jag skulle gå ner 10 kg innan vi åker till Ullared på måndag och jag klarade även den utmaningen eftersom jag nu totalt gått ner 11 kg!!! Guuu va jag känner mig glad och stolt! Jag har klarat att gå ner 11 kg!!! Som belöning handlade jag mig några nya sommartoppar på rean på Lindex. Nu är VV stängt i ca 1 månad så det gäller att inte släppa taget nu utan fortsätta ändå. Just nu känns det som det inte skulle vara några problem men jag vet ju att det går upp och ner hela tiden.

I kväll var jag på bio med äldsta dottern. Vi såg Sex and the City-filmen. Jag som sett hela tv-serien och älskade den gillade filmen massor. Fast jag hade en orolig klump i magen *ler* första halvtimmen... Hade en känsla av att något tråkigt skulle hända och det gjorde det ju också.... Men som tur var slutade allt lyckligt och jag kunde åka hem med ett fånigt leende på läpparna.
Filmen var klart sevärd OM man gillade TV-serien. Gillar man inte den då ska man inte gå och se filmen heller tycker jag.
Ha det gott!
Kram Sanna

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Grattis sanna till nyckelringen, en toppen bra början på semestern.

Ha en bra semester.

Kram Eva-Lena

2008-07-06 @ 11:45:32
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: maria

Du är fantastiskt duktig. OM jag hade varit kvar hos dig, tänk, hur kunde inte jag ha sett ut nu:)

Njut nu av en väldigt väl förtjänad semester hela familjen. Vi åker om en vecka till Irland i en vecka. Jag tittar in när vi ha semestrat färdigt.

Kramar till hela familjen!

2008-07-06 @ 21:10:02
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Karin

Heja heja heja vännen o grattis till nyckelringen!! Härligt när man når sina uppsatta mål :) Ha en underbar semester nu!



kraaaaaaaaaam /Karin

2008-07-07 @ 18:21:31
URL: http://qurin.blogspot.com
Postat av: Anna

Gud vad du är duktig Sanna!! Släpp nu inte taget under semestern, det tror jag i och för sig inte att du gör, du är lika envis som en bulldog. :O)



Sommarkramen Anna

2008-07-11 @ 10:58:48
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: maria

Som om inte du har nog att göra så finns det en utmaning hos mig om du mot förmodan tycker att du har för mycket ledigt nu.

Ha det gott vännen och sov gott!

2008-07-15 @ 00:22:22
URL: http://kramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0