Fjärde stjärnan!

Igår var jag på VV och vägde mig igen. Det var andra gången efter semestern. Förra gången blev det -0,4 och det kändes helt ok eftersom det varit slappt och slött med semester, kalas och annat skoj. Igår blev det ett betydligt bättre resultat.
-1,4 kg visade vågen och jag fick min fjärde stjärna. Totalt är det nu -12,8 kg och det känns fantastiskt bra! Nästa helg är det mässa i Göteborg så nu är det ingen vägning förrän om 2 veckor igen. Nu ska jag och äldsta dottern åka i väg till Hjortgården och gå en lååååång promenad. Stegisen behöver hjälpas på lite så här sista dagen på veckan så att jg klarar min stegutmaning även denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy fasen vad du är duktig Sanna!!



Sommarkramen Anna

2008-08-31 @ 20:00:34
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Grattis Sanna!

2008-09-15 @ 06:03:17
URL: http://evalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0