Underbart väder!

Idag har vi verkligen haft vårväder. Perfekt när man behöver ut och röra på sig. Kl. 16 skulle jag med sonen på utvecklingssamtal och istället för att ta bilen så gick vi till hans skola. Kanonskönt var det och stegräknaren visade på 7500 när vi kom hem. Synd att jag glömde den hemma när jag åkte till jobbet för det hade vart roligt och se om jag passerade 10000 idag. Tror det för jag går en del på jobbet.

VV går jättebra! Jag räknar points och sparar så jag kan gotta mig lite i helgen. Ska planera noga ved jag ska lägga mina sparade på :o))) I lördags kände vägningen inte alls kul (förståss) och nu tycker jag bara att det ska bli spännande på lördag *ler*. Håll tummarna att det gått neråt åtminstonne liiiite grann.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är Sanna! Bra att du går i stället för att ta bilen till skolan. Vilket märke är din stegräknare av? Och hur mycket kostade den?

Vårkramen anna

2008-04-04 @ 21:56:14
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: SannaM

Det är en Silva. Jag köpte enklaste varianten som bara räknar steg. Kostade 140 kr. Min förra var en likadan fast den kunde mäta sträcka också men då var man tvungen att först mäta upp typ 10 m och se hur många steg det blev. Bara bökigt kände jag så jag hoppade över den funktionen nu.

2008-04-05 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0