Vägdag

Idag var jag på VV och vägde mig. Jag blev lite besviken att det bara blev -0,3 kg men det är väl bara att ta nya tag och kämpa vidare. Jag vet ju att det går i vågor och min kropp vill kanske inte släppa så lätt på kilona nu när den fått dom tillbaka hihi. Jag har i alla fall varit duktig med både mat och motion. Flera promenader har det blivit i veckan och tre träningspass. Step bas i tisdags, Aerobic 1 i torsdags och Step Styrka idag. Jag och maken har bytt jobbdagar så nu kommer han jobba i stort sett varje lördag så att jag kan gå till VV och gå och träna. istället slipper han onsdagarna. Han tyckte det var bättre med lediga onsdagar faktiskt för då är han ju helt själv när alla barnen är i skolan. Det är ju mycket snickring som väntar nu när våren närmar sig.

H det gott och trevlig helg!
KramSanna

Kommentarer
Postat av: Kristina Fransson

0,3 är bättre än ett +.

Det kommer...du är så duktig !

2009-01-24 @ 20:11:25
URL: http://http:www.tinaalltidsvart.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra jobbat, Sanna! Det här fixar du!



/Kicki

2009-01-27 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0