Äntligen lite nytt!

Oj, det var inte igår jag uppdaterade här. Visste att det var länge sen men inte att det var såååååååååå länge sen *rodnar*. Lite nytt har jag faktiskt som jag skulle kunnat lägga upp men när man inte gör det direkt så blir det ju inte av...
Igår bestämde jag mig för att jag ska scrappa denna helgen. Så när jag gick hem från butiken igår tog jag med mig mina scrapsaker hem. Ikväll surfade jag runt på lite olika sidor och letade inspiration. Tadam! I
Linas blogg hittade jag precis kort i min smak (som vanligt! Du är så himla duktig och inspirerande Lina!)
Två kort blev det och det passar bra eftersom det är kalas nästa helg.
 
Klicka på bilderna om du vill se dom större. Det första kortet är till en tjej som fyller 15 år och det andra till en kille som fyller 9 år. Jag gillar verkligen att blanda stilar och det märks väl speciellt på kort nummer 2. En blandning av tufft och sött. Pennyblack-kottarna är förresten bara fusk! Jag har inte stämplat utan det är stickers. Ja ibland får man göra det lätt för sig.
Här är ett till kort som jag gjorde för någon vecka sedan. Det är till Malins kompis Mikaela som fyllde 14 år.


Mera nytt kommer snart. Ska scanna in sånt som ligger på hög *ler*


Kommentarer
Postat av: Lina

tack för dina snälla ord vännen! Kanonfina kort som du gjort, vi ses snart
kram

Postat av: MiaS

Superfina kort! Kortet med kotten och eldsflammorna var coolt, kul att se lite häftigare grejer med de söta kottarna!!!

2007-10-15 @ 21:42:13
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Anna

Skojja min gojja hon har skapat och lagt upp det i bloggen!!!!!!!

Superfina kort Sanna, och smart att använda stickers.

Höstkramen Anna

2007-10-16 @ 19:45:06
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Lisbet

Här har det scrappats kort - läckert.

2007-10-18 @ 20:50:44
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Fina kort Sana!

Kram

2007-10-22 @ 09:33:36
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback