Miniträff i Trånghalla!

Förra helgen var jag hos min älskade vän Anna på miniträff! Ja det är mini när det bara är vi två *hihi*.
Fast på lördagen var vi först i Trånghalla kyrka där Anna hade scrapkurs/träff med sina vänner. Jag var ditbjuden med butiken. Där satt jag och målade lite stämplade motiv eftersom jag hade så svårt att komma igång att scrappa. Hos Anna gjorde jag sedan 5 kort och en LO. Ja inte på en dag utan vi satt hela söndagen också!
Tack Anna för en underbart rolig helg! Vi ses snart igen! Kraaaaaaaaaam!
Här är mina kort och den stackars lo:n *ler*.

     

Va skoj det är att "klä på" stämplarna!!!



Bilden har jag tagit hängandes ut genom ett tågfönster. Ja det var inget expresståg precis utan en gammal trävagn dragen av ett ånglok på sträckan Anten-Gräfsnäs. Älskar färgkombinationerna och dessa nya Crate-papper!!! Älskar även fonten som heter Hannibal Lecter!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja tack själv vännen! Gillar alla dina kort. Sen är layouten så jäkla snygg!

Kramen Anna

Postat av: Lina

ville bara tacka för pratstunden igår :) Det var så länge sen sist :)
Härliga kort!
Ska bli så skoj att ses snart vännen!
kram

2007-05-17 @ 17:12:11
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Marie

så mycket fint du gjort!

2007-07-05 @ 20:38:30
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback