Rena kortverkstan idag!

Just nu är det mycket kalas och då blir det många kort! Idag var vi på kalas hos barnens kusiner Olivia och William som fyllt 10 och 7 år. Dessa kort fick dom:

 

 Imorron är det kalas igen. Då ska vi fira min mamma som fyllt 60 år i dagarna. Vi ska även passa på och fira min syster som fyllt år och hennes man som tagit arkitektexamen. Dom bor i Tyskland men är just nu här i Sverige. 
Här är deras kort. Till Martins kort har jag använt samma papper som till Williams.

  

 

Kommentarer
Postat av: Millan

Så fina kort du gjort Sanna! Jag är säker på att dom blev uppskattade!
*Kram*

Postat av: MiaS

Tjusiga kort! Och jättefina foton från semestern - blir riktigt avis när jag ser kortet från poolen, ser helt underbart ut!
Glad Påsk!!!!

2007-04-07 @ 17:46:48
Postat av: Mariette

Vilka fina kort du gjort.

2007-08-13 @ 16:04:47
URL: http://mettessida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback