Jag - en tonårsmamma!

I dag (torsdag) fyller min äldsta dotter 13 år! Och jag är nybliven tonårsmamma! Det är jätteroligt men samtidigt lite läskigt! Tiden går ju så fort. Det var ju inte länge sen vår stora lilla Malin var bebis.
Malin har alltid varit en stark person med skinn på näsan och jag är så stolt över att vara hennes mamma. Visst, det är inte alltid lätt att ha en bångstyrig tonåring hemma, för det har vi haft länge trots att det inte varit "på riktigt" innan. Här är en dagsfärsk bild på födelsedagsbarnet!


91925-9

Vad gör en nybliven tonåring så här dags då? Inte sover i alla fall fast hon kommer vara dötrött imorron. Nä nyss pratade hon i telefon!!! En kompis som ringde för att gratulera i elfte timmen...
Får nog gå och påminna att det är en dag imorron med.

God natt från en nybliven tonårsmamma!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket fint foto på Malin!

Kramen Anna

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Stora damen :) Jätte fint kort. Så lik sin mamma hon är.
Vi ses på lördag
*Kram*

2006-08-28 @ 07:47:29
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: malin

men tänk... en tonåring... man tror det är så långt borta men vips så är man väl där... att man blir tonårsmamma menar jag! *ler* jättefin bild på din malin, hon är lik dig tycker jag... hoppas allt är bra med dig - det var så länge sedan vi hördes av! *kram*

2006-08-29 @ 12:53:27
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Anna

Hmmmm dags att uppdatera nu vännen!

Kramen Anna

2006-10-04 @ 19:25:08
URL: http://annastenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback